El Fòrum del PSUC viu
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Així no, conseller Baltasar!

Ir abajo

Així no, conseller Baltasar! Empty Així no, conseller Baltasar!

Missatge  lejarza Dg Maig 18, 2008 11:21 am

David Parron Ojeda. Llagostera: Així no, conseller Baltasar!.-Em sembla perfecte que el conseller Baltasar hagi dit que s´aixecaran les restriccions per regar jardins i per omplir piscines perquè ja tenim els embassaments al 29% de capacitat. Perfecte, sí! Ja veig la notícia de la setmana vinent: Torna a decretar-se la fase d´excepcionalitat 2 perquè el nivell dels pantans ha tornat a baixar, però això sí, aquest cop estaran les piscines plenes. I que els bombin als pagesos del Ter que han de regar, perquè per a ells no hi haurà prou aigua. Que potser ells no són una activitat econòmica? Perquè si cal ser solidaris potser que ho siguem tots. Que potser les pressions del lobby del turisme a Girona li ha fet canviar de parer? Jo, com molta altra gent, havíem fet un esforç per reduir el consum d´aigua i fins i tot m´havia proposat no renovar les plantes de les terrasses per estalviar aigua en el reg. Doncs bé. Sàpiga, senyor conseller que demà mateix aniré a comprar plantes per als balcons i penso regar.les, això sí, amb seny. No pateixi que no compraré nenúfars (més que res perquè no tinc l´espai adequat) però no dubti que no passaran set.
Potser m´equivoco, però penso que no l´ha encertada, conseller Baltasar. Valdria més la pena esperar que passin totes les pluges de la primavera i després decidir què fer. I si els hotelers no poden omplir piscines doncs que els turistes vagin a la platja, que és molt maca. I si els fruiters gironins no es poden regar, que els hotels tanquin la meitat de les habitacions per estalviar aigua, però no només els uns, sinó tots. Després no posem el crit al cel i ens demanem com pot ser que poc a poc desaparegui la pagesia. Per cert, amb quin esma demanarà aigua a l´Ebre? Els dirà que és per omplir més piscines?
lejarza
lejarza

Nombre de missatges : 34
Data d'inscripció : 03/03/2008
Edad : 63
Ubicació : Argelaguer Girona

http://argelaguer.nireblog.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum